ALGEMENE VOORWAARDEN
ARTIKEL 1 – IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
MYHAIRLAB AMSTERDAM
Amstelveenseweg 296
1075 XX Amsterdam
0650216353 

ARTIKEL 2 – TOEPASSELIJKHEID
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle door ons verrichtte behandelingen.

ARTIKEL 3 – INSPANNING


MYHAIRLAB AMSTERDAM zal elke behandeling naar het beste inzicht en vermogen en in
overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
De klant zorgt ervoor dat alle informatie, die van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van
de behandeling, tijdig aan MYHAIRLAB AMSTERDAM wordt gemeld.

ARTIKEL 4 – TOTSTANDKOMING OVEREENKOMST


De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de klant de diensten van MYHAIRLABAMSTERDAM aanvaard.

 

ARTIKEL 5 – AFSPRAAK, VERPLAATSEN EN ANNULEREN


Een NIET-RESTITUEERBARE AANBETALING van 40% is vereist om een afspraak te boeken

 

Zorg ervoor dat uw haar schoon is bij aankomst voor de afspraak. Mits u kiest voor wassen/drogen.


Kom alleen naar de afspraak; gezelschap is niet toegestaan. Kinderen en huisdieren zijn ook niet toegestaan in de salon.

 

Aanbetalingen worden niet geretourneerd bij annulering, maar kunnen wel worden hergebruikt voor een nieuwe afspraak, mits buiten de 24 uur geannuleerd. Deze aanbetaling wordt maximaal 1 maand bewaard. Na deze periode vervalt de aanbetaling.

 

Indien u meerdere boekingen heeft en één daarvan annuleert, kunt u de aanbetaling daarvan niet verrekenen met een andere afspraak. Bijvoorbeeld, als u zowel in juni als juli een afspraak heeft en u annuleert de afspraak in juli, kunt u de aanbetaling daarvan niet verrekenen met de afspraak in juni.

 

Indien u te laat bent, laat dit zo snel mogelijk weten. Bij meer dan 10 minuten te laat wordt de afspraak geannuleerd. De aanbetaling wordt hierbij niet geretourneerd en kan ook niet hergebruikt worden.

 

Wanneer je jouw afspraak binnen  24 uur voor je reeds geplande afspraak verplaatst, kan je jouw aanbetaling
behouden. Bij het kiezen van een nieuwe datum, neem je je aanbetaling automatisch mee.


Een aanbetaling is dan ook bedoeld om no-shows te voorkomen.


Als je je afspraak wilt VERPLAATSEN, klik dan op de link in je eerste bevestigingsmail om een nieuwe
datum te kiezen. KLIK NIET OP ANNULEREN als je een nieuwe afspraak wilt maken (je bent dan je
aanbetaling kwijt) . 

 

 

ARTIKEL 6 – BETALING


Bij het online boeken van een afspraak dien je eerst een aanbetaling te voldoen van 40% over de
gekozen behandeling(en). Deze kan je voldoen door middel van Ideal.
Het restant bedrag wordt na de behandeling afgerekend ter plekke na de behandeling. Dit kan via
een betaalverzoek (tikkie) of contant.

 

ARTIKEL 7 – PERSOONSGEGEVENS EN PRIVACY


MYHAIRLAB AMSTERDAM neemt de persoonlijke gegevens van de klant op en verwerkt deze in een
klantenbestand. MYHAIRLAB AMSTERDAM is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke
informatie die de klant heeft mede gedeeld tijdens een behandeling.

 

ARTIKEL 8 – AANSPRAKELIJKHEID


Ons verzorgingsadvies maakt onderdeel uit van deze algemene voorwaarden.
Hair Extensions kunnen bij een verkeerde verzorging of te lange draagtijd schadelijk zijn voor het
eigen haar. Leef het verzorgingsadvies goed na en laat je Hair Extensions nooit langer zitten dan de
gebruikelijke draagtijd van de methode die je draagt (zie pagina verzorging).


Indien het verzorgingsadvies niet wordt nageleefd is MYHAIRLABAMSTERDAM niet aansprakelijk
voor schade aan het eigen haar dan wel aan de hair extensions/ wefts.


Indien je de hair extensions zelf heeft verwijderd of door een derde hebt laten verwijderen, is
MYHAIRLAB AMSTERDAM niet aansprakelijk voor eventuele schade aan het eigen haar ten gevolge
van dit verwijderen of voor de schade aan de hair extensions.


Op het moment dat een derde jouw hair extensions heeft behandeld (o.a. verven), is
MYHAIRLABAMSTERDAM niet aansprakelijk voor eventuele schade aan de hair extensions.
MYHAIRLABAMSTERDAM niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door een verstoorde
hormoonhuishouding, medicijngebruik, stress, zwangerschap, een operatieve ingreep, allergische
reacties of andere omstandigheden, welke van invloed kunnen zijn op de kwaliteit van het eigen
haar.

 

ARTIKEL 9 – GARANTIE


Er wordt 1 maand garantie verleend op de plaatsing van Hair Extensions en/of Hair Weaves. Dit
betekent dat hair extensions/ hair weaves, die binnen een maand na plaatsing uitvallen/ los laten,
kosteloos worden terug geplaatst (bewaren en mee nemen). De garantie is geen ‘niet goed geld
terug garantie’.
Je kan alleen aanspraak maken op de garantie indien je voor het wassen en verzorgen van de hair
extensions/ hair weaves gebruik maakt c.q. heeft gemaakt van producten die hiervoor bestemd zijn
en het verzorgingsadvies hebt toegepast. Uitleg en advies over de verzorging wordt altijd tijdens een
eerste behandeling aan jou gegeven.
De garantie geldt alleen indien je de uitgevallen plukken/ los gelaten wefts door MYHAIRLAB AMSTERDAM laat terug plaatsen. Kosten van derden voor het terug plaatsen of het plaatsen van nieuwe hair extensions door een derde en/of aanvullende behandelingen van jezelf of een derde
worden niet vergoed.


Op het moment dat een derde jouw hair extensions heeft behandeld of verwijderd, vervalt de
garantie. Onjuiste verzorgingsproducten kunnen de aanhechtingen van de hair extensions
beschadigen, waardoor ze hun grip kunnen verliezen. Wij geven geen garantie op een
bevestigingsmethode dat niet als prettig wordt ervaren.


Voor garantie op de kwaliteit van het haar welke je bij MYHAIRLABAMSTERDAM afneemt, wordt de
garantie periode van de desbetreffende leverancier gehanteerd. Wij werken met diverse merken van
Hair extensions/ hair wefts, waarbij elk merk een andere leverancier heeft. Elke leverancier hanteert
zijn eigen garantie periode. Dit houdt in dat als je haar bij ons hebt afgenomen van een specifiek
merk en de kwaliteit niet naar behoren is, dien je ons binnen de garantie termijn hiervan op de
hoogte te brengen. MYHAIRLAB AMSTERDAM geeft zelf geen garantie op het haar, enkel op de
plaatsing ervan.

 

ARTIKEL 10 – KLACHTEN
Wij doen altijd ons uiterste best om jou als een tevreden klant de deur uit te laten gaan. Het kan
toch voorkomen dat je niet tevreden bent. Indien je een klacht hebt, dien je ten alle tijden direct
contact op te nemen met MYHAIRLAB AMSTERDAM.


Wij geven geen vergoedingen in de vorm van geld. Eventuele vergoedingen zijn altijd in de vorm van
een tegoed of een nieuwe behandeling (indien van toepassing).

 

ARTIKEL 11 – GESCHILLEN


Bij geschillen is de bevoegde rechter van de plaats van onze vestiging, of ter onze keus bevoegd.

 

12 – SLOTBEPALINGEN
Op de overeenkomst tussen MYHAIRLAB AMSTERDAM en de klant is het Nederlandse recht van
toepassing.

 

ARTIKEL 13 – COPYRIGHT
Alle auteurs- en andere intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de website van
MYHAIRLAB AMSTERDAM mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden.